PORTAL PLUS
|
sreda, 15. april 2015 ob 09:21 |
Jože Mencinger: "Če bi se pivovarna Laško ukvarjala z varjenjem piva, ne pa s prevzemi in delnicami... Brez teh neumnosti bi še zdaj imeli obe...
|
|
RTV Slovenija
|
sreda, 15. april 2015 ob 07:38 |
"Telekom je tarča interesnih skupin" je prepričan Samo Hribar Milič, po mnenju Jožeta Mencingerja pa je najpametnejši naslednji korak ustavitev prodaje.
|
|
Primorske novice
|
torek, 14. april 2015 ob 14:59 |
O smiselnosti prodaje posameznega podjetja lahko govorijo tisti, ki podjetje poznajo in vedo, kakšna je prihodnost. Sam pa sploh ne vem, zakaj ga je treba prodajati, če prinaša dobiček in...
|
|
Svet 24
|
torek, 14. april 2015 ob 14:47 |
O smiselnosti prodaje posameznega podjetja lahko govorijo tisti, ki podjetje poznajo in vedo, kakšna je prihodnost. Sam pa sploh ne vem, zakaj ga je treba prodajati, če prinaša dobiček in...
|
|
Delo
|
ponedeljek, 13. april 2015 ob 15:44 |
Objavljamo kronologijo Pivovarne Laško, od začetkov, do prodaje pivovarskemu gigantu.1825 - Začetek proizvodnje piva Steinbier v obrtni pivovarni, ki jo je uredil medičar in lectar Franc...
|
|
Delo
|
ponedeljek, 13. april 2015 ob 12:48 |
Slovenski potrošniki so kot najbolj prepoznavni slovenski blagovni znamki navedli Gorenje in Elan. Sledijo jima Fructal, Barcaffe in Radenska. Podatke je podjetje Interstat pridobilo konec...
|
|
24ur.com
|
ponedeljek, 13. april 2015 ob 09:45 |
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je kupec 51,11-odstotnega deleža Pivovarne Laško. Družba bo odštela 25,5 evra na delnico, kar pomeni, da bo za 51-odstotni delež plačala 114 milijonov...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 Naprej > Konec >>
|