SOZ

Slovenci kupujejo manj časopisov
Večer
sobota, 23. avgust 2008 ob 10:00
Vedno manj Slovencev kupuje dnevne časopise. Tak sklep izhaja iz novih podatkov Slovenske oglaševalske zbornice, ki v projektu RPN (Revidiranje prodanih naklad) spremlja naklade slovenskega tiska. Kolportažna prodaja (torej prodaja v trafikah, pri uličnih prodajalcih in v trgovinah) je padla...
 
Prodana naklada vseh dnevnikov padla, Delo pod 60.000
Blogi
četrtek, 21. avgust 2008 ob 19:04
Skupna prodana naklada petih slovenskih dnevnikov je po danes objavljenih podatkih Slovenske oglaševalske zbornice v drugem četrtletju letošnjega leta glede na četrtletje prej spet občutneje upadla. Največ je k temu prispeval osip naklad Slovenskih novic in Dela: prvih za dobrih tri tisoč,...
 
Delo, Dnevnik in Večer tesno v borbi za bralce
Dnevnik
sreda, 23. julij 2008 ob 22:00
»Branost slovenskih dnevnikov se od julija lani do julija letos v primerjavi z istim obdobjem leto prej ni opazneje spremenila, saj je med dnevniki le Indirekt zabeležil statistično značilen upad branosti,« ugotavlja raziskava nacionalne branosti (NRB), ki jo opravlja Slovenska oglaševalska...
 
MOSS pomlad 2008
Računalniške novice
petek, 20. junij 2008 ob 10:03
Znani so pomladni rezultati projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, SOZ, ter raziskovalne hiše Aragon iz Ljubljane, ki raziskavo...
 
Delo ohranja prednost
Delo
nedelja, 25. maj 2008 ob 14:21
Po najnovejših meritvah Slovenske oglaševalske zbornice o prodanih in distribuiranih nakladah slovenskih časopisov ostaja Delo osrednji dnevno-informativni časnik. Več o tem Janez Markeš v...
 
Projekt Revidirane prodane naklade tiskanih medijev
Računalniške novice
četrtek, 22. maj 2008 ob 10:56
Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 21.05. objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 1. četrtletje 2008. Dnevnik z najvišjo prodano naklado...
 
Stabilna prodaja Večera
Večer
četrtek, 22. maj 2008 ob 10:00
Slovenska oglaševalska zbornica je včeraj objavila, koliko izvodov so slovenski tiskani mediji prodali od januarja do marca 2008. In kako so se odrezali dnevni časopisi? V primerjavi s trimesečjem poprej so nove kupce pridobile le Finance (4,1% rast prodaje) in Slovenske novice (0,5%)...
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian