SOZ

Slovenija na področju spletne penetracije in oglaševanja zaostaja
Krizno ogledalo
ponedeljek, 8. december 2014 ob 12:31
Slovenija v primerjavi z zahodnimi in severnimi državami zaostaja na področju spletne penetracije kot tudi spletnega oglaševanja. Slednje je po...
 
Oglase lahko tudi umaknejo
Dnevnik
četrtek, 4. december 2014 ob 00:05
Ker se oglaševalski kolač deli na podlagi branosti, poslušanosti in gledanosti, ki pa jih vse močneje poganjata kri in golota, bi morali soodgovornost za razmah neprofesionalnega novinarstva...
 
Padec naklad dnevnih časopisov letos verjetno manjši kot lani
Delo
četrtek, 27. november 2014 ob 21:00
Ljubljana – Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji so bile v tretjem letošnjem četrtletju spet Slovenske novice; sledila sta jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je še vedno najbolj prodajan...
 
Starejše najbolj zanimajo novice in informacije o zdravju
24ur.com
petek, 21. november 2014 ob 15:36
Spletne uporabnike, stare 55 let ali več, najbolj zanimajo novice, informacije o zdravju in zdravilih ter informacije o prehrani. Najbolj brana spletna stran ostaja ta, ki jo trenutno berete.
 
Bolha.com po 15 letih največji spletni oglasnik
Delo
ponedeljek, 10. november 2014 ob 14:57
Ljubljana - Največje slovensko spletno mesto letošnjo jesen praznuje 15 let obstoja. V tem času je bolha.com zrasla v obsežno prodajno-nakupno skupnost. Spletno mesto je zaživelo jeseni...
 
Oglašujejo se le odobrene zdravstvene trditve
pomurje.si
sobota, 1. november 2014 ob 01:01
Ministrstvo za zdravje je Radenski na podlagi strokovnih dokazov odobrilo pet zdravstvenih trditev – Šestdeset prostovoljcev pije osem tednov...
 
MOSS: Mlade na spletu najbolj zanimata glasba in film
Reporter
nedelja, 26. oktober 2014 ob 12:08
Mlade med 15. in 24. letom na spletu najbolj zanimata področji glasbe in filma, sledijo pa novice in potovanja, kažejo najnovejši podatki...
 
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian