Iprom

iPROM lani izvedel več kot 5400 digitalnih oglaševalskih akcij
Moj mikro
petek, 8. februar 2013 ob 02:03
iPROM je v letu 2012 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 10 milijard spletnih oglasov.
 
Kakšna je nakupna pot slovenskega potrošnika?
Računalniške novice
sreda, 6. februar 2013 ob 13:44
Z raziskavo »Nakupna pot slovenskega potrošnika« sta Valicon in iPROM ugotavljala, kako pri slovenskih spletnih kupcih poteka nakupna pot – od začetnega dražljaja prek iskanja informacij do...
 
Kupujemo nove avte do 20 tisoč in rabljene do 10 tisoč evrov
Finance
sreda, 30. januar 2013 ob 22:30
Raziskava družb Valicon in Iprom je pokazala, da Slovenci za nove avtomobile odštejemo največ med 10 in 20 tisoč evri, za rabljene pa do deset tisočakov; ob tem se večinoma (59 odstotkov...
 
Valicon in iPROM - analiza procesa nakupne odločitve kupcev
Grafičar
sreda, 30. januar 2013 ob 09:55
Velika večina potrošnikov se, ne glede na to, kaj kupujejo, o izdelku ali storitvi pred nakupom informira. Tako je na primer v procesu nakupa...
 
Valicon in iPROM analizirala proces nakupne odločitve kupcev
Avto.info
sreda, 30. januar 2013 ob 07:43
Valicon in iPROM analizirala proces nakupne odločitve kupcev
 
Nakupna pot slovenskega potrošnika – prva raziskava nakupne odločitve
Računalniške novice
torek, 29. januar 2013 ob 22:29
Valicon in iProm sta danes predstavila prvo slovensko raziskavo o procesu nakupne odločitve slovenskih potrošnikov. Pri raziskavi so se osredotočili na dejanske kupce, ki so v določenem obdobju...
 
Potrošniki vedo več kot trgovci
zurnal24.si
torek, 29. januar 2013 ob 20:24
Raziskava. Največ kupcev se šest mesecev odloča, kateri avto bodo kupili.
 
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian